آیا فقط سپاه بد است؟!


قابل توجه محمد رضا حقیری! استاد پرونده‌سازی و سناریونویسی موج‌های نفرت‌پراکنی در اکوسیستم و توییتر

 

اره دیگه! بعنوان کسی که یک عده‌ای معلوم حال که پشت سرم میگویند که ادعای اطلاعاتی در میاورم یا خودم رو اطلاعاتی جا می‌زنم، به نوبه خودم اساسا سرقضیه بهداد اسفهبد همکارانم را شدیدا دعوا کردم. البته این یک چرت و پرت دیگر است! دارم تمرین می‌کنم تا مثل شما استاد شوم.

 
 
 
 

 
 
  • - آخه چرا مزاحم بهداد اسفهبد شدید؟!
  • - آیا شما جدا نخبه مملکت خودتان را نمی‌شناسید؟! 
  • - چرا زحمات و تلاش‌های بی‌منت او را نمی‌بینید؟! ننگ بر شمایی که چشم دیدن زحماتش را هم ندارید؟! 
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ssss
 
 
 
 
 
 
  • گویا دیگر جوانمردی را هم فراموش کردید؟! این بود پاسخ خون شهدا؟! آیا فراموش کردید که در گذشته روال اینگونه بود که سوژه‌‌های خاص را بعد از بازداشت ابتدا می‌بردید به یکی از خانه‌‌های امن. تا آنجا بتونید با عزت و احترام از او بازجویی کرده و اینطوری نظرش را برای همکاری جلب کنید؟! ای نامردان بی‌ادب بد! بد! شما را چه شده که اینگونه شکنجه‌گر شده‌اید و بجای راه حسین راه یزید را در پیش گرفته‌اید؟!
  • دیگر کارتان به آنجا رسیده که بدون هرگونه محاکمه و حکم قاضی سوژه را مستقیما به اوین برده و در سلول انفرادی حبس می‌کنید تا روح و روانش را نابود کنید؟! وای بر شما که اصل را رها کرده و چسبیده‌اید به فرعیات دردسرساز.









من را به این دلیل کشتن، ممنون از امنیتی که واسمون تامین کردید و میکنید
 






نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ام‌الفساد اکوسیستم: محمد رضا حقیری / سمانه جبیری